Lilypie 1st Birthday Ticker

Aku Nampak (bukan rasa lagi dah) Pisau Kat Belakang Aku

بسم الله الرحمن الرحيم


Aku tak peduli dah. Cukup apa yang aku mampu buat sebagai kawan untuk kau. Aku hanya menghulurkan bantuan sewajib aku sebagai kawan. Jauh sekali menjaja cerita kehidupan ko yang amat plastik itu. Ini kan lagi bercerita bertapa hitamnya hati kau yang begitu indah dipandang semua orang.

Mungkin kerana teramat plastiknya hidup kau segala suara, huruf dan perkataan yang aku gunakan menjadi sesuatu yang amat sensasi dan aku tahu kau tetap akan menggunakan 'bahasa yang paling indah' untuk menceritakan kehidupan aku. Aku patut berbangga kan?

Maaf kalo buat hidup kau tidak tenteram dengan ujud nya aku. Tapi aku ujud bukan pasal kau. Sedikit pon aku tidak meminta apa apa dari kau. Dan kau boleh start foward blog aku sambil membela diri kau dekat orang lain bercerita ketidak puasan hati kau.

I couldn't careless.
.
.
.
.

Pasal aku tau amat-amat. Aku tak macam kau.


.
.
.

Hati busuk.

.
.
.
.






Ko akan mintak sejuta manusia kat keliling ko untuk yakinkan hati tu sebenarnya ko bukan manusia sebegitu. Memang plastik.
 
Related Posts with Thumbnails