Lilypie 1st Birthday Ticker

Kemalasan Tahap Maksima

بسم الله الرحمن الرحيم

Hur hur hur.

Lama mak tak update.

Now, I am reaaaally back.

Since I've been gone dinosaur years, I have dinosaur stories to write...I think.

Haha.

Haih. Apa pon kita jawab tag dulu. Kesian ye ko Sarah 'pelayan' asik kaput je. Neh yang nak tuka simpan duit kat bank len neh.
.
.
.
1 minit yang lalu, apa anda buat?
- baru abis makan Subway beef roast yang agak berbulan aku ber-bajet-an dan berpuasa nafsu.


1 hari yang lalu, apa anda buat?
- Pagi. Saya bangun pegi keja. Lunch Time. Saya pegi cari Tahufa-lazat kat foodcourt. Night time. Saya melayan laki yang hanya mampu bertahan untuk berikrar untuk 'hidup tanpa seks' selama 16 jam (6pg-10 mlm). Selama 14 minggu pertama saya mengandung.


1 hari lagi, apa anda akan buat?
- Tunggu sarah ajak makan eskem. Hahahahaha@!~

1 orang yang terakhir menelefon kamu?
- Bapak.


1 makanan yang baru dibeli?
- Subway beef roast.


1 barang yang baru hilang?
- Takde atau tak sedar barang tu hilang.


1 cerita yang baru ditonton?
- The Nanny. Yang dah di tonton lebih 50x kat office dan ketika waktu bekerja. =P


1 hal yang terakhir digosipkan?
- Seorang kawan bercerita tentang seorang kawan yang bercerita pada dia tentang seorang lelaki yang mempunyai citarasa luar biasa. Jawapan aku, biar btol ?? kalo tak bleh jadi fitnah neh


1 kata yang ingin diluahkan?
- Nak balik tido!


1 buku yang sudah dibaca?
- aisey. Betty and Veronica.. itu komik.


1 penyakit yang sering datang?
- Gastrik


1 keinginan?
- Atas katil. Aircond pasang. Java chip kat tepi.Tons of comic to read. Tu macam lebeh dr satu keinginan tuh. Takpe aku mmg buas.



Saya tag.. Dilot, Taichee, Rooty, Suen, Kak Arin, Kak Luna dan Kak Jie woooot@!~



..to be continued.





Update:

Aku terima Explosion in the Sky: 01 First Breath After Coma from MissMeow. Aduhai. Ko tetap chenta hati aku wak.

Tak la petang-petang aku mandom dan pening pening lagi lepas ni. Hur hur hur.

Ceta dinosaur tu nanti la aku ceta. Malas la pulak.
 
Related Posts with Thumbnails