Lilypie 1st Birthday Ticker

My 'morning sickness' usually start at 6 (pm, that is!)

بسم الله الرحمن الرحيم


The 'laki' lately (marah ni!) is so obsess with what I put in my mouth!. Itu hari mahu makan putu bambu pon tak kasi. Ada ada je teori dia. Itu hari pon aku dah dahaga bagai nak rak, teringin benor air kelapa. Sampai tahap 'I-nak-jugak-kalo-tak-you-tido-bawah'. Baru la dapat. Heh ;)

Aku skang ni dah takde pulak selera nak makan nasi. Lunch pon, alahai sesuku pinggan pon tak sampai. Bila dah masuk petang-petang sikit start la gastrik dan loya. Balik dari keja aduhai letihnya@!~ I just cannot convey the tiredness-lah. Asal petang je, badan rasa lemah. Mata half open. Haih.

Semalam balikkerja, wah wah terkejut mak tengok biskut chocalate lazat yang berbungkus-bungkus dalam keta.

Semangat btol laki aku.

Aku tak tau pulak apa kes dia lately semua makanan aku dipantau. Plus, semuanya berperisa chocolate. Susu Anmum- coklat. Muesli- coklat. Protein bar- coklat. Biskut -coklat.

Dan aku paling suka ni.

Katanya masa dia kat UK dulu, dia suka bangat biskut ni.
(Tapi tak pulak kurus aku tengok awal awal berchenta dolu)





Dulu masa operasi 'percubaan-buang-lemak-sebelom-kawen-dan-gagal-secara-total' takde pulak dia se-saiko sampai macam ni.

Hehe.



Vegetarian biscuit lagi Jahhhhhh laki aku beli@!~
 
Related Posts with Thumbnails