Lilypie 1st Birthday Ticker

Kita berbeza, mengapa disatukan?

بسم الله الرحمن الرحيم


Bukan nak emo. (Denial lar pulak!). Kes update last post. Cakap sikit, sensitip. Cakap sikit, sensitip. Aku laarr tuh. Tapi mana aku tauuuuuuu!!! Dah aku rasa macam tuh. Hmmm..

Salahkah?

Kes 1:

Dalam bilik, masa siap siap. Dia suruh aku pusing sat. Lepas tuh dengan muka berkerut pandang aku macam aku tgh pakai baju yang paling hodoh dalam dunia. Haaaa kena sebijik dari aku. " Tau laa I gemok! takyah la pandang macam tuhh!".

The laki: "Laaaa.. I pandang perubahan perot u"

(Aku tau ayat cover baik punyaaaaaa!)


Kes 2:

Aku pakai gelang putih bulat-bulat besar lima posen. Dia suruh tanggal kata tak sesuai. Haaaa kena lagi sebijik dari aku.

The laki: "LAaa dulu sebelom kawen selalu tanya I, gelang mana nak pakai.. ok ke tak.. blablablablabla"

(Tutup telinga! Air mata meleleh-leleh. Owh pls aaa jiji oeiiii!!!@!~)


Kes 3:

Masa pilih pokok untuk aquascape. Apa je pokok yang aku pilih mesti dia tak suka. Aku dah agak dah. Kecik ati btol laaaaaaaaaaaa!!!!

Aku seriyes ok!.

Last last dia kasi pilih jugak apa je pokok yg aku nak.

(Tapi nampak sangat pandangan-tak-rela dia, Hmmm)



Balik rumah, aku terus baring atas katil. Letih la skang. Jalan sikit dah letih. M.E.T pulak godak godak aquascape dia...dengan ikan baru beli dia.. sorang sorang kat hall. Maybe dia ingat aku mogok kot duduk dalam bilik. Hehehe. Last-last dia panggil suruh tolong dia susun batu dan pasir. Hehehe. Menonong lagak, budak isap susu botol dengan selimot aku berjalan keluar (minus the susu botol laaa, selimot ada.)


Haih.


Please aarr.. aku tak mengada ok! Aku btol btol kecik ati. Hmmm.


Dia makan cekelat KITKAT aku lagi! Tapi cekelat akku!!!Walo dia beli. tapi itu cekelat akkkkkuuuu!!!!!!!!@!~ (Okeh tu aku mengada laaar kan!).

.
.
.
.
.
.
.
.

B, I'm so sorry if all these while I've been such a pain in the ass. I'm sorry.
 
Related Posts with Thumbnails