Lilypie 1st Birthday Ticker

Aku dan Tempat Baru

بسم الله الرحمن الرحيم



Tak terkata SYOK NYAAAAAAAAAAAA@!~


Dekat dengan rumah.5 minit jah naik keta!
Dekat dengan Medical Centre. 5 minit jalan kaki!

Working station aku memang super BEST!!!!!!!!!@!~ Esok aku taruk gambor@!~

Flat screennyaaaa@!` (Al - Maklum laa monitor dulu monitor kotak)

Kat sini etika berpakaian memang kena tutup aurat dengan 'sempurna'.

Bukan senang laa nak tgk aku berjubah bagai. Last aku ingat aku pakai jubah masa kat Mekah. Siap purdah gitu.

Zuhur dan Asar berjemaah.

Nak bershopping turun lift je. hur hur hur@!~

Dalam departmen aku, hanya aku sorang je pompan@!~ (Thats the best part laar@!~)

Ho ho ho@!~

8 jam kat opis, hanya kedengaran alunan ayat Al-Quran. Sejuk anak aku dlm perot.(Nak esok hang hapal tau apa yang hang dengar. Jangan jadi mcm mak.) Tsk.

Siapa yang kenal aku, tahu la bertapa jahilnya aku neh.

Ini btol btol rezeki Allah kasik kat aku.

Kerja dalam suasana Islam. Yang aku dari dulu yakin tak akan ujud tempat mcm neh.

Cubicle mates aku mmg sporting tak ingat. Ingat kan warak warak neh jalan tunduk tak bertegur sapa laa. Ni tak tanya dah makan laa, sikit-sikit tanya ok tak.. nak apa apa bagi tau. Alahai....SYOK. (ok. Aku tak menggatal)

The best part (banyak part best..) Aku boleh corak cara orang bawahan aku bekerja. Aku boleh set standards. In other words, aku boleh jadi GILA KUASA MUAHAHAHAHAH@!~ (Itu ada la setan talking).

Lagi best, Gaji. *Ahem*


Esok aku upload gambo. Insyallah.
 
Related Posts with Thumbnails