Lilypie 1st Birthday Ticker

Selamat Berpuasa (Versi Kelamin) Muahaha@!~

بسم الله الرحمن الرحيم


Besar dugaan posa aku tahun neh@!~ HAhahaah@!~

Okeh Stop.Esok posa. Sopan sikit.

Minggu ni balik ke Seremban, al maklum dah nak posa, nak pi ngadap tok nek kat kg lagi, belikan stok ikan sayor untuk seminggu dua neh. Ptg balik ke Seremban balik ye laa kan terawih.

Tadi malam, ceceh ceceh ceta agak poyo.. sabar je la.

Ok.. tadi malam, pi terwaih laki bini huhuhu@!~ alahai.. terharu btol laaa.. Pegi sama-sama bila kuar surau ada orang tunggu alahaiiiiiiiiiii@!~

Aku sejak dia kat UK lagi aku dok berangan nak pi balik terawih sama. Jalan sama huhuhuhu alahaiiiiiiiiiiiiii@!~ Memang kes kaki berangan besar. Heck.

Ni la first time alahaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii@!~


Mak syok!!

Tungu bini tak siap-siap lagik



Aku tau benda kecik. Tapi aku suka perasaan tuh.

Dulu masa buat Umrah pon.. aku selalu gak terbayang kuar dr Masjid Nabawi, dia tunggu aku kat gate.. bila laa pulak tu nak berlaku.

Haih.

Aku harap dia akan tunggu aku sorang je ..

Apsal emosi?

Pasal aku terharu neh.

Ok dah.

Selamat berpuasa semua. Selamat menghidupkan malam-malam yang penuh keberkatan. *Ehem*

Heh.

Maaf zahir dan batin.
 
Related Posts with Thumbnails