Lilypie 1st Birthday Ticker

Puisi Cinta Buat Sang Lelaki

بسم الله الرحمن الرحيم


Tak merembes pulak idea.. heheh. Heck.

Tuka buat surat pulak la..

.
.
.

Kekasih semesta ku,

Aku selalu diam dan tutup sebelah mata (atau dua) bila kamu membiarkan aku tidur sepuluh minit lebih lama setiap pagi. Padahal dalam hati aku betol-betol suka.

Aku selalu diam dan tutup sebelah mata kalo tangan kamu mengusap belakangku pasal aku tau aku liat gila untuk bangkit dengan perot yang mengeras setiap pagi. Padahal dalam hati aku betol-betol rasa takmo bangun lagi.

Aku selalu diam dan tutup sebelah mata bila keluar bilik air melihat kamu gosok baju kerja aku setiap pagi. Padahal dalam hati aku serba salah sangat-sangat abaikan tanggungjawab aku.

Aku selalu diam dan tutup mata setiap kali kamu naik atas katil memeluk ku setiap malam dan aku soh turun balik dan kamu tidak pernah marah. Padahal dalam hati aku tak sanggup buat mcm tu, tp perot neh memerlukan ruang untuk aku berpusing 180 dari keadaan asal posisi tidur ku.

Aku selalu tak diam dan tak tutup mata most of the time bila kamu dok start nak ajak main bedminton sambil aku kata "takmo arrrrrrr bbbbbbbbbbbb@!~"

.
.
.
.
.
.

and I know it's been two weeks.

Please forgive me.


.
.
.
.
.
.
.

dan paling aku tahu, kamu diam dan tutup mata melihat segala kekurangan aku. Padahal dalam hati aku tahu, dalam dunia ini hanya kamu yang sabar dalam mencintai aku.
 
Related Posts with Thumbnails