Lilypie 1st Birthday Ticker

Jangan Berakhir Maternity Leave Ku.

بسم الله الرحمن الرحيم



Woot@!~

I got tired of my old template. Takde ciri keibuan aku rasa. Koh koh@!~ Ni semua gara-gara singgah blog Dilot. Terpengaruh pulak. So I decided to change it@!~

Sila komen perasaan anda.

.

.

.

Okay.

Update cepat pasal jam dah dekat pukul 12a.m. Nanti ada yang tersengguk-sengguk masa BF.

Frankly nothing much happens in my life.

So what is going on with me?

First,

I didn't get enuff sleep and I'm so cranky. *sigh*

Second,

I'm so hungry right now but so damn lazy to go down stairs to open the tudung periuk and search for nasik. *heh*

What else is new?

.

.

.

Oh ye, I have 3 weeks left to enjoy being a non-working mom and get paid.

Sad. Sad. Sad.

But things are getting better.

Not mind blowing lar.. but better.
.

.

.

More later.

But for the time being, I have a breastfeeding issue.

*tsk*

Anis dah pandai reject botol susu. Puas mak aku pujuk-pujuk baru nak minom. Itu pon dekat 15-20 mins.

Kalo aku yang bagi, sejam pon tak jalan.

It's killing me bila aku start kerja esok.

Kesian dia.

*tsk*

Apsal kat Mesia maternity leave tak cecah 6 bulan. Apsal!!!!!!!!!!!@!~

Okeh,

Ini pengakuan.

Mana-mana parti politik yang mengusul cuti utk ibu yang menyusu adalah selama 6 bulan, aku akan undi parti tu. No, aku akan berkempen untuk parti tuh!!!!@!~

*sigh*

 
Related Posts with Thumbnails