Lilypie 1st Birthday Ticker

Tanda-tanda "Berapa-Hari-Lagi?-I-Dah-Sangap-Neh" yang Telah Di kenalpasti

بسم الله الرحمن الرحيم


Ok, ibu-ibu sekalian yang bakal melahirkan anak (aku rasa semua kawan aku dah beranak kecuali Pn. Shilashower). Time tensi-tensi berpantang tu boleh le kita lihat telatah laki yang kegersangan. Gila sangap I tell youuuu@!~ Well aku observe laki aku laa kan. Lain pulak kalo laki orang. Tapi aku ada jugak tukar-tukar ceta ngn yang lain.

"Ji aku pantang sampai 60 hari je, laki aku dah merayu-rayuuuu, kesiah doh... aku kasik aa sakit siotttt!!! aku sambung balik pantang lagi 60 hari.. tu la tu padan muka dia" - Pn.X (ex-opismate)

Dari pemerhatian akuk (gila aku rasa sungguh powerful bila dapat pegang tahta utk 100 hari neh)

Tanda-tandanya ialah..

Kes 1:

Ketika BF baby, anda memerlukan bermacam-macam bentuk bantal utk diselit dikiri kanan badan agar kelihatan selesa (kelihatan je, tapi tak selesa). Bolster merupakan salah satu bantal yang amat berfaedah.

"You, tolong amikkan bolster" - Laki: Sambil sengih sambil mengharap aku horny melihat bolster yang berada dikedudukan yang strategik *ehem*.


Kes 2:

Ketika naik tangga lepas makan, sambil lap tangan kat bontot aku dengan alasan nak tolong aku naik tangga.

Pigiraahhhhh@!~

Kes 3:

Mengambil kesempatan ketika tengah BF cucuk rasa dengan jari breast sambil berkata " EEEEee lembikkkkk"

Du'oh@!~

Kes 4:

"Jangannnn aaaaaa usik!!" *ehem*<---------- Ayat yang kuar dari mulut laki. Muahahahah. Syok seh kaco orang sangap neh. Kes 5:

On the phone,
Laki: I miss yoouu.."

Aku: Yela I miss you too.

Mak aku(suara latar): Macam tak tak convincing je dik bunyi.

Cis mak aku neh!


.
.
.

Anis Maniskuuuuuuuu@!~




Update:

Okeh neh memang lawak laaaa hokay. Aku tau laa dia sangapkan.. tp tidak laa aku bayangkan sampai tahan super sangap. Nak pecah jugak laa perot aku gelak.

Kes 6

Kita orang baru balik dating malam td. Ye laa dah orang-orang sibok celebrate Valentine's day, kita orang pulak dah lama tak kuar date, pegi laa memeriahkan majlis kat Jusco S'ban.

On the way back tu terpasang la kat radio satu lagu lama neh..

Boleh tak dia melalak kuat-kuat dalam keta nyanyi..

Adakala ku rasa teringin!!!!!
Bermesra denganmu bagai waktu dulu!!!!!!!
Tapi bilakah semua ini!!!!
Akan jadi pasti bukan lagi mimpi!!!!
Kasihani diriku...!!!!!!!!!!!!@!~



Aku jerit jugak laaa.. "Gilaaaaaaaaaa pathetic!!!!@!~"

.

.

.

.


Neh gambar kuar malam tadi. Lama tak kuar rumah, agak jakun jugak laa suma kedai kat Jusco tu aku nak masuk. Punya laa ramai orang kat kedai makan end up kita orang makan kat DeliFrance.



Boleh tahan laaa dia punya Chicken Forestiere@!~


The dessert was on the house. Sedap mak aiiiii@!~

 
Related Posts with Thumbnails