Lilypie 1st Birthday Ticker

Hujan Di hati

بسم الله الرحمن الرحيم




Tanya aku time bila aku paling suka, aku jawab time lepas hujan. Aku rasa semua kesedihan dah dibawa pergi dan yang tinggal hanya kenangan dan kesunyian.

Kalo hujan berenti time-time senja aku rasa dunia ni cukup sunyi.

Dulu masa aku kecik (darjah 2-3 kot), aku suka duduk atas boot keta abah atau atas pagar rumah menatap langit. Aku fikir jugak nanti bila aku besar aku kawen ngn sapa. Pasal aku neh suka berangan kecik kecik kawen dengan putera raja.

Semua pengaruh ceta omputeh yang aku selalu tengok ngn mak aku. Asal ada lead actor ensem jok aku fikir tu anak raja. Gila mendak kuat berangan.

Tapi tu la, time kecik semua indah. Semua perfect.

Sekarang?

.
.
.
Kalo la boleh, aku nak ada apa yang aku miliki sekarang bersama perasaan yang aku pernah rasa masa aku kecik.

Alangkah lengkap hidup nanti.
 
Related Posts with Thumbnails