Lilypie 1st Birthday Ticker

Cerita Nursery lagi.

بسم الله الرحمن الرحيم


Aku dah buntu akal dah.. aku nak benti keja. Tapi soploh kali pikir masih tak mampu.

Skang tak pasal-pasal Anis batuk kahak.. demam berjangkit dengan baby-baby yg kat nursery tu. Bayangkan.. baby 2 bulan batuk kahak mcm nak terkeluar bijik mata.. padahal masa antar tu sehat kena tinggal kat nursery. Boleh soploh orang babies.. semua jenis batuk kronik!!

Bukan aku tak bg tau caretaker soh selalu cuci tangan.

Tapi kang tegur lebih lebih kang...

Dah laa satu bilik sampai 5-6 babies..

Skang Anis pulak.. semalam jumpa paed. kebarangkalian Anis kena asthma tinggi sgt.

First,

Dia lactose intolerant.

Second,

Her sensitive skin.

Third.
Allergy to dust.


Okeh. Apa aku nak buat skang??
 
Related Posts with Thumbnails