Lilypie 1st Birthday Ticker

Bored.

بسم الله الرحمن الرحيم


1. Kekasih saya adalah – berumur 28 tahun.

2. Saya sedang mendengar – bunyi typing dari kibod opismate saya.

3. Mungkin saya patut – berenti keja jaga anak kat umah.

4. Saya baru sudah – update blog untuk kali ke 3.

5. Beza rakan, sahabat, kawan – Rakan: bila dalam kelas, Sahabat: khas untuk penulisan surat hahah sahabat yang dihormati.., kawan: lagu syima "kawan jangan main api.....".

6. Saya tidak faham – kenapa susah sangat untuk redha dan bersyukur dalam hidup.

7. Saya perlu mencari – keredhaan.

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya – "jiji ko ok tak ni?".

9. Makna kehidupan – bila mati dalam keredhaan.

10. Cinta itu adalah – rezeki, ada sikit, ada banyak, kadang takde.

11. Saya paling suka – berpelukan dengan Anis Manis.

12. Saya akan cuba – cari duit lebih dan simpan duit lebih.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka – kerana kurang yakin dengan ayat sendiri dan perlu ayat sokongan seperti LAH.

14. Telefon bimbit saya – dah berapakali saya tumbuk-tumbuk tapimasih tak hancur lagi.

15. Katil saya – penuh dengan bantal buat kubu main perang-perang dengan Anis.

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya – "Do u need help?"

17. Teknologi adalah – salah satu cara kita boleh buat duit.

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak – dengan memasak

19. Semalam – saya cuba untuk happy.

20. Hari ini – masih cuba untuk happy.

21. Malam ini saya akan – ingatkan diri untuk berlagak happy untuk hari esok.

22. Esok pula saya akan – cuba ingatkan diri apa yang saya ingat malam semalam.

23. Saya betul2 inginkan – keredhaan.

24. Badminton atau futsal – adalah sukan yang tak pernah saya kesah kalo tak buat.

25. Karaoke – bila mahu tunjuk bakat di depan kawan-kawan.

26. Kereta – ada kat umah.

27. Bilik yang terang atau gelap – gelap.

28. Makanan jepun adalah – amat sedap jika fully-cooked.

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang – Becareful.

30. Siapa yang anda tag – siapa yang sudi.
 
Related Posts with Thumbnails