Lilypie 1st Birthday Ticker

MomBloggersPlanet Cutest Baby in Red Contest!!

بسم الله الرحمن الرحيم




Anis Mardihah bt. Idham Naziadin

24th December 2008




Yay contest lagi@!~

Sebelum aku bercerita bercerita panjang lebar, aku nak semua orang tahu bukan senang nak dapat anak dara aku post sebegini. Masa dok tangkap gambar cik manis ni, aku keep on saying "eii Manis nak menang tak? nak menang pose molek molek."

Susah betol kejap nak di makan nye laa scarf aku tu, kejap paling kiri, kejap kanan. Demam-demam pon masih ligat.





Tapi aku perasan anak aku ni takde la nak merengek kalo tak suka/rimas/tido terganggu ke apa.

.
.
.

Orait about the contest. Aku join contest ni first, pasal tak perlu nak persuade readers utk vote anak aku. Rasa maca tak aci je main vote vote ni, aku serah kepada juri profesional. Secondly, tak perlu kena paksa jadi follower dulu nak join contest. Thirdly, hadiah dia yang bukan calang-calang bestnya.

Tiga pekara tu buat aku nak join sangat-sangat@!~ Aku rasa semua ibu-ibu patut join. You all boleh baca contest tukat sini :

MomBloggersPlanet : http://www.mombloggersplanet.com/825/cutest-baby-photo-contest-june-09/

Hadiah yang aku kata bukan calang-calang boleh check kat sini.

1x FIRST PRIZE

First Prize

  • One Medium Landscape or Medium Portrait HARDCOVER Photobook by PhotoBook Malaysia (worth RM144)
  • One bag of his/her choice (pick ANY bag) from AliceWonders (worth from RM50-RM200)

1x SECOND PRIZE

Second Prize

  • One Medium Portrait or Medium Portrait Classic SOFTCOVER PhotoBook by Photo Book Malaysia (worth RM80)

1x THIRD PRIZE

Third Prize

3x CONSOLATION PRIZE

Consolation Prize



Kan? Kan? bukan calang-calang hadiah dia kan?

.
.
.

Yang paling penting dalam contest ni kena explain why your baby should grab the title "Cutest Baby in Red Contest"

BECAUSE SHE IS THE CUTEST BABY IN RED IN THE WHOLE WIDE WORLD@!~


Need I say more?

Check List:

* Get a photo of your baby in RED (red dress/red shirt/red pant/red hat/red towel/red blanket… no! you can’t paint your baby red…ha..ha..ha) - Checked!
* Write a blog post about this contest with title MomBloggersPlanet Cutest Baby in Red Contest - Checked!
* Include your baby’s photo in the post and mention his/her name and date of birth. - Checked!
* Explain why your baby should grab the title “Cutest Baby in Red" - Checked!
* Include a link to this contest page, PhotoBook Malaysia and AliceWonders in your entry. - Checked!
* Leave a comment here with link to your blog post. That’s it! Easy peasy. - Checked!


.
.
.
Dear hubby, kalo I menang (please pretty please let me win!) contest ni kan B.. u boleh pilih beg mana yang u suka.. pasal apa apa pon nanti B yang kena jinjing bag tu kalo kita bershopping bagai.

Heh. *kiss*
 
Related Posts with Thumbnails