Lilypie 1st Birthday Ticker

Sunday with Taichee. (Ceit! Tajuk macam novel Mitch Albom pulak!)

بسم الله الرحمن الرحيم


Taichee, I owe u Tony Roma's.


.
.


Ini pulak gambar bapak memakan telingan anak. Heh.

Masa ni tgh heading to Kedai Kopi Abah Kau! dekat Shah Alam tepi masjid. Hehe.

Lama tak jumpa Taichee.

Aku kenal Taichee hampir 5 tahun la gak kan chee?

Masa tu sebok melayan Myspace. Aku buat artwork muka dia. Dah la nickname ni Tashinchan.

Terbeliak lidah aku sebot.

Hur hur.

Aku ni pulak kalo nak sebot perkataan ada huruf 's' atau 'c' mmg mereng sikit.

Dulu selalu kena gelak dgn Koben. Bedebah btol. Sikit sikit "cuba sebot Lady's Choice".

..and I went "Ladiiieees Sois"

Benci betol.


.
.
.

Okeh Jiji, get to the point.

Okeh.

Pasal susah sangat nak sebot dia. Aku dengan suka suka mak nenek aku tuka nama dia jadi
Taichee.

Melekat laaa sampai kini.

Hur hur.

Esok ko ada anak sini aku namakan anak ko!!@!~
 
Related Posts with Thumbnails