Lilypie 1st Birthday Ticker

Teka teki Hari Jumaat (Ada hadiah neh!!@!~) - Contest TAMAT - Sila cek sapa menang.

بسم الله الرحمن الرحيم


Dekat muka bumi ni, ada satu tanah yang hanya SEKALI je menerima pancaran matahari.

Dimana? dan kenapa?


Aku ada hadiah ISTIMEWA buat korang.

Tarikh Tutup: 24 June 2009. (RABU NEXT WEEK)

Anda cuma perlu jawab dalam komen box sebanyak mana jawapan yang anda suka.

Untuk makluman: Tak rugi kalo korang bersusah payah cari jawapan ni. Bukan sebab hadiah istimewa tuh, tapi sebab kisah disebalik jawapan tuh yang lebih bermakna.

Hint: Sila rujuk pada sirah nabi. =)

Note: MamaLyna takbleh join sebab aku dah kasi jawapan awal-awal kat dia. Pastu korang takbleh bribe dia nak jawapan hokay!!!@!~
.
.
.
.
.
.
PEMENANGNYA IALAH.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!~ (aku tak sabar nak bagi tau jawapan, aku rasa yang lain pon tak sabar nak jawapan kan?? kannnnnnnn!)


.
.
.
.
.

RIZ!!!!!!!!!!!!@!~

(jawapan yang tepat lagi mampat untuk seseorang yang taksub kepada METALLICA) -aku kasi ko bangga kejap!!!@!~

Klik ! Klik! Klik! http://metalrizca.blogspot.com/


metalrizca said...

tanah di laut merah pada ketika nabi musa a.s membelah nyer menggunakan tongkat..

pada masa tu air melambung tinggi seperti bukit dan tanah nyer menjadi kering kerana pancaran matahari..

=)



SOALAN TEKA TEKI NI BERNILAI RM 50 dan Kraftangan Buatan Aku Muahahahah@!~ bak Account bank ko. Hadiah akan diterima pada minggu depan. Sila tunggu pada 5 hari waktu bekerja!!!

Orait momsies lepas ni tunggu teka-teki bernilai RM 60 pulak.

P/s: Suka-suka haku nye nak tutup contest. Tapi dah ada jawapan tepatkan. So officially tutup la kan? =P
 
Related Posts with Thumbnails