Lilypie 1st Birthday Ticker

Alamak!!!! (malam ku yang tak sunyi lagi)

بسم الله الرحمن الرحيم


Aku bukan jenis yang mengadap TV. Kalo menonton TV tu aku pilih cerita yg series, musti series, kalo lawak, aku make sure lawak gila!!!

Aku dah bosan juga dengan lawak-lawak yang ada streotype kat TV sekarang tp bila aku browse astro ria punya intisari terkini..... ALAMAK!!!!!!!!!!!@!~

You got to check this out.



Aku selalu rasa stress tengok berita, baca akhbar.. banyak cerita dan berita yang mmg boleh buat hari dan malam aku mandom. Tapi ni dah ada satu rancangan boleh buat otak relax. Why not watching aite?

So kita buat temu janji kita (ecewah berangan jadi pengacara). Dah. Jangan lupa saksikan Alamak! yang akan berada di saluran Astro Ria 5 Ogos ini. Aku gerenti korang mesti suka. Lain dari yang lain dan korang pasti terhibur!

Click: http://www.alamaktv.com






Btw Niki dalam rancangan tu cute!!!

Haha.

More reason to watch!

*Muuuaaah*
 
Related Posts with Thumbnails