Lilypie 1st Birthday Ticker

lagi-lagi 'Mini Me' ( another sample). Ok tak?

بسم الله الرحمن الرحيم




Jiji seorang che'gu. (Muahahaha rusak rusak anak bangsa!)


Okeh aku kena buat FAQ pasal 'Mini Me' ni lah.

(Sungguh aku tak reti nak bikin ayat formal neh).

  1. Boleh saya suruh awak ubah style rambut tak? Boleh je.
  2. Boleh ubah fashion baju? Boleeeeh.
  3. Boleh ubah kaler 'My name is' card tu? Boleh!
  4. Boleh tukar kaler lipstik. Boleh, Boleh, Boleh@!~
  5. Boleh tambah 'Mini Me' saya pegang Beg LV? Boleh.
  6. Boleh tambah lagi 'Mini Me' saya pegang handphone? Boleh, tapi tambah RM 3 untuk item tambahan.
  7. Last question, apa sebenarnya 'Mini Me' neh? 'Mini Me' adalah karakter anda dalam bentuk Dolly. Anda boleh:-
  • Paste dalam Blog sebagai hiasan.
  • Paste dalam Blog sebagai Blog badge.
  • Paste dalam Blog sebagai Linky. Boleh suruh kawan-kawan amik tampal pada blog mereka.
  • Berlagak anda ada 'Mini Me'.
Soalan tambahan sila email atau YM! okeh di rumadatme_g@yahoo.com

Pembayaran boleh dibuat di:-



NURUL HAIZI BT. MOHAMMED AZKHAR
MAYBANK - 162143056771
 
Related Posts with Thumbnails