Lilypie 1st Birthday Ticker

Update (pics): Anwar Ibrahim, FRU are here Already! Setiausaha Politik Exco Selangor Mati Jatuh dari Bangunan Opis Aku. Plaza Masalam Shah Alam

بسم الله الرحمن الرحيم



Rusuhan neh berlaku sebab orang DAP yang mati - Teo Beng Hock, 30. Dia baru beri keterengan pasal kes seludup duit. Aku rasa mcm kena bunuh je. Depa tak puas hati sebab takde perlindungan terhadap saksi. ye la kan kes besar.


11.39 a.m

Elizebeth Wong pon Ada!!!!!!@!~



Wartawan tengah dengar Anwar Ibrahim memberi Ulasan

/komen


Heheheh, FRU dah ramai lagi .


11.00 am




Dah start merusuh.




pastu kena tangkap polis





FRU dah siap kepung kepung.

(Aku perasan aku tak bleh melaporkan berita. macam x lengkap je)




9.00 am
Dengar orang jerit POLIS GANAS!! POLIS GANAS!!@!~ We want justice!!!@!~

PERGHHH@!~




Anwar Ibrahim berbaju Hijau!

Anwar bergerak ke dalam Time neh belum merusuh lagi.

Perarakan orang DAP


.

Read More:








http://harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=21772&Itemid=28
Ye kawan-kawan. Ini kali kedua aku saksikan orang mati bunuh diri. Satu di UPM satu di sini.

Jam 1.30 tgh, aku dan kawan aku dengan makcik cleaner dan pak guards berkumpul.
Aku tinjau laa dari tingkat 8, Plaza Masalam.

Dengan selamba "aku ckp ada orang bunuh diri kot."

Kami tinjau tingkap belakang tempat duduk aku. Dan kiri bangunan takde.

Okeh fine.

Polis dan forensic tak datang lagi time tuh.

Di sebabkan aku neh terpengaruh sangat-sangat bab ceta detektif neh.

(Ye aku masih baca komik Detektif Conan)

Aku scout around sekeliling opis tu..

Voila!!!@!~

Ni gambar dari Bilik Meeting. Lepas aku terjot gila habis seram sejuk pasal aku tak expect pon nampak dead body kat bawah.

Apa lagi berpusu-pusu laa opismate aku layan drama petang hari.














R.I.P
 
Related Posts with Thumbnails