Lilypie 1st Birthday Ticker

Ini nenen kalo boleh sangkut kat leher...

بسم الله الرحمن الرحيم


Lama dah aku sangkut kat leher Anis!! Muahahah@!~

Okeh jangan bayangkan!


Anak dara sorang ni tinggi kalau nak tau.

Kalau nak BF dia kaki terjulur-julur. Kalo dalam kereta lagi laa! Sekarang macam-macam posisi bergayut dia. Meniarap atas badan sampai terteleng kekiri kanan. Sambil duduk, asal boleh je.

Hish hang ingat nenen ammi ni joystick!!!??

Satu lagi, keja dia mencubit bedendeng aku, di kutil-kutil kulit nenen tu. tau laa lembut dan gebu nak tp sakit. Dah tak boleh pakai halfcup leopard skin punya bra dah :P. Kesian pada bapak mu!

Satu lagi, kuat berjoget! pantang dengan musik! tergelek-gelek.Kadang tu siap humming lagi. Aduhai, lepas ni kena ajar dia tengok Grey's Anatomy, ER, blablabla pasal aku nak anak aku jadi dokter.

Satu lagi, dalam besen mandi takmo keluar. Sah water baby!!

Satu lagi, takboleh langsung aku pegi mana-mana. Aku musti tercongok depan dia. Kalo masuk dalam walker, aku pegi dapor dia ikot, masuk bilik ikot, masuk toilet ikot, siram pokok ikot. Terasa macam mak itik aku neh. Kalo aku dok depan laptop statik, dia boleh pulak main sendiri, asal aku move a muscle jok start mamama mamamam mama mama mama!!!! Taruk kat playmat aku kena duduk sekali. Kalo tak jadi amk itik balik.



 
Related Posts with Thumbnails